Activiteiten

11 oktober: ANP Mediamonitoring & Analyse Event

Op donderdag 11 oktober organiseert het ANP het Mediamonitoring & Analyse Event 2018. Je maakt kennis met de inzet van de effectieve (media) monitoring en hoe je dit gebruikt voor het maken van goede media analyses om intern en extern je reputatie en branding te waarborgen, te sturen en grip te krijgen op de berichtgeving.

Hoe breng je jouw monitoringbehoefte in kaart in de veranderende wereld van het medialandschap? Wat kun je met algoritmes? Dit zijn enkele vragen die tijdens het event aan bod komen.

Speciaal voor VPRA-leden heeft het ANP een korte bijeenkomst voorafgaand aan het algemene programma gepland met hoofdredacteur ANP Marcel van Lingen. Hij gaat in op de ontwikkelingen en de toekomst van het ANP.

Programma
11.30 uur ontvangt en registratie VPRA-leden
12.00 uur in gesprek met hoofdredacteur ANP Marcel van Lingen
12.30 uur lunch voor VPRA-leden
13.15 uur welkom en opening – Robert-Jan Knook, presentator, mediatrainer en nieuwslezer ANP in gesprek met Edwin de Groot, commercieel manager ANP
13.20 uur paneldiscussie met Robert-Jan – Trendrapport mediamonitoring en -analyse 2018
14.15 uur effectieve inzet van monitoring
15.00 uur pauze
15.30 uur media analyse; een reputatie en branding instrument
16.15 uur what’s new ANP Zakelijk: ANP 360+
16.45 uur borrel
18.00 uur einde

Datum: donderdag 11 oktober
Locatie: Jaarbeurs Utrecht, MeetUp Beatrixgebouw
Tijd: 11.30 – 18.00 uur
Aanmelden: deelname aan het event is gratis. Aanmelden kan hier. Het aantal plaatsen is beperkt.

Bekijk alle items in Activiteiten

Inschrijven VPRA Journaal

Vul hieronder uw gegevens in.

Activiteiten
10-09-2019

15 oktober: Bijzondere Ledenvergadering

Op dinsdag 15 oktober vindt de Bijzondere Algemene Ledenvergadering plaats, waarvoor we je van harte uitnodigen. We starten om 15.00 uur (inloop […]

[ Lees meer ]