« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 19-05-2014

VPRA reikt Dutch PR Awards uit

De winnaars  

  • Corporate communicatie – Kumpany i.o.v. NS Stations: duurzaamheid bij Lost & Found
  • Marketing communicatie – 2 in beweging/Gideon van Rietschoten i.o.v. Dudok Wonen
  • Non-profit – L&DJ PR i.o.v. Plastic Soup: Beat the Microbead
  • PR Stunt - TBWA/neboko i.o.v. Delta Lloyd: budget bejaardenhuis

Een vakjury bestaande uit gerenommeerde communicatiekanonnen onder leiding van André Manning (Booking.com) bepaalde de winnaars. Van de bijna veertig bureaus die zich inschreven presenteerden twaalf bureaus hun case. Manning: ‘De top van de Nederlandse pr- en communicatieadviesbureaus heeft laten zien wat voor enorme toegevoegde waarde ze hebben voor het bedrijfsleven.’

Het is de derde keer dat de PR Awards  worden uitgereikt. De winnaar ontvangt een zilveren pauw, vervaardigd door kartonkunstenaar Couzijn van Leeuwen en mag gedurende twee jaar het Dutch PR Award logo in al zijn communicatie-uitingen gebruiken.

Trots
David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Ik ben trots dat we met de VPRA ook echt een inhoudelijk feestje kunnen bouwen door en voor de sector. De Dutch PR Awards is vanaf nu een onlosmakelijke traditie die we gaan voortzetten en die moet uitgroeien tot het PR feest van het jaar. Gisteravond was een weerspiegeling van een VPRA die in omvang is geëxplodeerd en waar alle seinen voor groei op groen staan. Ik ben er trots op dat we dat samen met onze leden en mijn bestuursgenoten hebben gerealiseerd.

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer