« Terug naar het overzicht

Bureaunieuws 24-03-2014

Edelman stelt Joel Bearden aan als Director Consumer Brands

Amsterdam, 24 maart 2014 – PR-bureau Edelman heeft Joel Bearden aangenomen als de nieuwe Director van het Consumer Brands team. Joel neemt 15+ jaar bureau- en klantervaring bij onder andere H.J. Heinz, Heineken en Ogilvy met zich mee. Deze aanstelling onderstreept Edelmans doel om zijn diensten voor internationale, regionale en lokale FMCG-merken, opererend vanuit Nederland, verder uit te breiden.

“Joel heeft de skills om effectieve, creatieve communicatiestrategieën te ontwikkelen die merken bouwen en business generen. We zijn er dan ook van overtuigd dat hij een belangrijke sparringpartner zal zijn voor een breed scala aan internationale klanten binnen diverse sectoren”, aldus Annemieke Kievit, General Manager, Edelman.

Joel reageert: “Ik werd meteen aangetrokken tot Edelmans capaciteiten om vanuit insights geïntegreerde campagnes en creatieve concepten te creëren. Ik kijk ernaar uit het Consumer Brands team verder op de kaart te zetten.”

Joel is afgestudeerd aan Pepperdine University in Los Angeles (VS) en de European Business School met een International Business MBA/Masters. Joel komt oorspronkelijk uit Amerika en heeft een dubbele nationaliteit (Amerikaans en Nederlands).

[sharethis]

Activiteiten