« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 30-07-2012

VPRA-leden kiezen meest effectieve PR-case van 2012

Vorig jaar won citymarketeer Urban Solutions de Dutch PR Award met haar campagne ‘Pin en Win Almere’. Mede dankzij de inzet van deze campagne is het aantal overvallen in Almere significant afgenomen. 
David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Vanuit de VPRA hebben wij verleden jaar voor het eerst de Dutch PR Award gelanceerd. We willen hiermee laten zien dat er veel PR-bureaus zijn die juist nu het verschil maken door klanten te helpen met zaken als het optimaliseren van mediarelaties, het opzetten van social media strategieën of het begeleiden van productintroducties.   

Dutch PR Award
De Dutch PR Award heeft meerdere doelen: kennisdeling onder leden, het PR-vak verder professionaliseren en meer bekendheid geven aan het vak public relations. De winnaar ontvangt onder meer een fraaie trofee en mag gedurende twee jaar het Dutch PR Award logo in al zijn communicatie-uitingen gebruiken. De VPRA-leden bepalen tijdens de bijeenkomst zelf wie de winnaar wordt in de categorie van deelname en wie de 'overall' winnaar is. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één van de twee categorieën; business to consumer (B2C) en business to business (B2B). Inschrijven kan uiterlijk tot 20 augustus a.s. door een e-mail te sturen naar info@vpra.nl.

VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor Public Relations en Communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormen ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en is voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

[sharethis]

Activiteiten