« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 11-09-2012

Weer nieuwe leden voor brancheorganisatie VPRA

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘In tegenstelling tot veel andere brancheverenigingen groeit de VPRA en dat is bijzonder.  Er is steeds meer belangstelling voor de VPRA en voor ons kwaliteitslabel waarmee public relations en communicatieadviesbureaus zich onderscheiden. Hiervoor heeft de VPRA de BMN opgesteld. Deze norm beoordeelt de operationele processen van het bureau, het professionaliteitsniveau van de medewerkers, de organisatieleiding en de kwaliteit van de dienstverlening. We bemerken dat deze norm aan duidelijke aantrekkingskracht heeft om de VPRA leden zich te onderscheiden van de rest van de markt. De VPRA leden bieden hun klanten hiermee namelijk de zekerheid dat ze bij het inschakelen van een gecertificeerd VPRA-bureau te maken hebben met een professionele dienstverlener. Een andere verklaring voor de aanwas van het aantal leden zijn de Dutch PR Awards. Deze prestigieuze awards worden elk jaar de toegekend aan de meest succesvolle pr-cases.

Over Grayling (www.grayling.nl)
Een internationaal PR bureau en onderscheiden ons door een wereldwijd netwerk te combineren met lokale kennis van de markt. In Nederland zijn we onder andere actief in de volgende sectoren: Consumer Lifestyle, Technology, Consumer Electronics, Media & Telecoms, Reizen en Toerisme en Automotive, Transport en Logistiek.

Over JunePR (www.junepr.nl)
Een PR bureau in hartje Rotterdam. JunePR ziet complexe materie als een uitdaging. Problemen worden onderworpen aan een scherpe analyse, met oog voor de context van bedrijf en omgeving. Onze voorstellen passen altijd binnen de communicatiestrategie van de klant.  Naast PR strategie en uitvoering biedt JunePR onder andere woordvoering, issue-analyse, media-analyse,  crisiscommunicatie,  mediatrainingen en workshops. O.m. werkzaam voor Vlietland Ziekenhuis, Synchroon en Verenigde Assurantiebedrijven Nederland

Over 2Twintig
PR is volgens ons dé manier om de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van merken (zowel consumer brands als zakelijke dienstverlening) te bouwen of te versterken. Door onze ruime PR-ervaring weten we merken, bedrijven en instanties op de juiste manier te positioneren bij relevante intermediairs, van journalisten tot opinieleiders. Met tomeloze energie en liefde voor het vak zetten wij ons in om samen met onze opdrachtgevers uitmuntende resultaten te boeken. Pragmatisch en adequaat, zonder veel poeha en altijd met een persoonlijke benadering.

Over de VPRA

De VPRA is de brancheorganisatie voor public relations- en communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormen ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en is voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer