« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 17-09-2012

Finalisten Dutch PR Awards bekend

Dit jaar strijden Kroon op het Werk, De Issuemakers, Burosix, IvRM, L&DJ PR, 2Twintig, Het PR Bureau, Turnaround Communicatie en Pors De Ridder om de eer. De deelnemers krijgen allemaal twintig minuten om hun case te presenteren. De VPRA-leden bepalen tijdens de bijeenkomst zelf wie de winnaar wordt. Vorig jaar won citymarketeer Urban Solutions de Dutch PR Award met haar campagne ‘Pin en Win Almere’. Mede dankzij de inzet van deze campagne is het aantal overvallen in Almere significant afgenomen. 

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Vanuit de VPRA hebben wij verleden jaar voor het eerst de Dutch PR Award gelanceerd. We laten hiermee zien dat er veel PR-bureaus zijn die juist nu het verschil maken door klanten te helpen met zaken als het optimaliseren van (corporate) mediarelaties, het opzetten van social media strategieën of het begeleiden van productintroducties. De awards zijn een groot succes. De verkiezing is populair bij leden, maar ook bij potentiële leden. Het tonen van een award is een geweldige manier om je als bureau te onderscheiden.’ 

Over de VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor Public Relations en Communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormen ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en is voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer