« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 28-09-2012

Pors|de Ridder PR wint Dutch PR Award

De case
Hoe krijg je de nieuwe productlijn van Leev met gezonde en natuurlijke voedings- en verzorgingsproducten onder de aandacht bij retailers, inkopers en de consument? De oplossing die Pors|de Ridder PR bedacht voor Leev werd door de aanwezige Public Relations en Communicatie-adviesbureaus het best gewaardeerd. Met de inzet van persberichten, social media en sampling werd de productlijn van Leev bij de doelgroep(en) op een creatieve manier onder de aandacht gebracht. Consumenten konden bijvoorbeeld, nadat ze een gratis proefpakketje hadden ontvangen, via een speciale web-applicatie hun lokale supermarkt vragen om de Leev-producten in het assortiment op te nemen. Het succes van de campagne is ongekend. De producten van Leev liggen nu in bijna elke Nederlandse supermarkt.  

Trots
Het team van Pors|de Ridder PR is erg trots op de award. Peter Pors, eigenaar van Pors|de Ridder PR: “Het is fantastisch om met ons jonge team zo’n prestigieuze prijs te winnen. We hebben een succesvolle campagne opgezet voor een bijzondere klant. Met de opbrengst van Leev worden namelijk zorgboerderijen opgezet en gefinancierd. Werken voor deze klant geeft ons daarom extra voldoening. Dat onze aanpak dan ook nog bekroond wordt door vakgenoten is helemaal geweldig!”

Over Pors|de Ridder PR
Pors|de Ridder PR is sinds 2001 actief en realiseert naamsbekendheid en publiciteit voor diverse bedrijven en overheden. Het team bestaat uit negen enthousiaste medewerkers die met een verfrissende aanpak PR uitdagingen aangaan. Klanten van Pors|de Ridder PR zijn onder andere Gemeente Ede, EeStairs, Sennheiser en Profile Tyrecenter.

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer