« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 07-02-2013

VPRA ziet ledenbestand groeien

Voorzitter David Gribnau van de VPRA is verheugd dat er nu één brancheorganisatie ontstaat die de belangen voor het vak van communicatieadvies en public relations behartigt. "Meer schaal betekent meer autoriteit en meer betekenis. Een jaar geleden zochten we als VPRA toenadering tot onze collega’s binnen PreCom. Vijftien jaar geleden zijn beide organisaties op een roemruchtige avond opgericht en er is een situatie ontstaan die niet logisch is. Twee belangenbehartigers voor ons vakgebied is onwenselijk.”


De VPRA is de brancheorganisatie voor Public Relations en Communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel inhoudelijk als bedrijfseconomisch. De vereniging vormt een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, respectievelijk hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

Over de VPRA

De VPRA is de brancheorganisatie voor Public Relations en Communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel inhoudelijk als bedrijfseconomisch. De vereniging vormt een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, respectievelijk hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

[sharethis]

Activiteiten