« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 21-01-2013

Pleuris breekt uit bij VPRA

Programma
Henny van der Heiden, voormalig Senior Vice President Corporate Communications bij T-mobile, vertelt hoe hij Youp van ’t Hek heeft overleefd. Kees Brinkman, Hoofd Communicatie KNRM, spreekt over hoe de aangespoelde bultrug Johannes een crisis teweegbracht. Jan-Willem Wits, voormalig Hoofd Communicatie van de Rooms-Katholieke Kerk Nederland, geeft een lezing over de crisis die de openbaring van seksuele misstanden teweegbracht en Douwe de Joode, gespecialiseerd communicatieadviseur voor de gezondheidszorg, vertelt over de nachtmerrie van het Nijmeegse Radboudziekenhuis.

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Deelnemers van de Masterclass de deelnemers krijgen inzicht in hoe een crisisplan eruit ziet, hoe je partijen aanstuurt en mobiliseert als de pleuris uitbreekt én hoe je improviseert als de strategie die je had uitgestippeld niet blijkt te werken. Maar vooral: welke les trek je uit hun verhalen? En hoe zou jij het anders hebben gedaan?’

Kosten
VPRA-leden: één lid gratis. Overige leden en niet-VPRA-leden: € 65,- (ex BTW). Deelnemers kunnen zich inschrijven via de website van de VPRA.

Over VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor Public Relations en Communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als qua bedrijfsvoering. Hierbij vormt ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, respectievelijk hun directies en medewerkers. De VPRA is opgericht in 1997 en voortgekomen uit de voormalige VPRA (Vereniging van Public Relations Adviesbureaus) en de NPRC (Nederlandse Vereniging van Public Relations Consultants).

[sharethis]

Activiteiten