« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 01-07-2015

Stempagina MVO-Award telt 5.400 stemmen


De MVO-Award kent vier kanshebbers. Het zijn in willekeurige volgorde:
- Changing Perspectives (begripsvormingscampagne om Parkinsonpatiënten en mensen uit de zorg te laten kennismaken met de kracht van dans.)
- Fairwork (campagne op sociaal actieven gericht tegen arbeidsuitbuiting)
- Koffiehuis Amsterdam (campagne 1/100.000ste van je huis voor een huis als bijdrage voor onderdak aan dak- en thuislozen)
- Change Lab (activeren van jong talent voor sociale innovaties in Amersfoort)

De MVO-Award is bestemd voor het beste en vernieuwende PR-idee voor een maatschappelijk initiatief. De prijs is beschikbaar gesteld door Stichting Auspiciën. De winnaar ontvangt een cheque van € 25.000,-. 


Met de VPRA wil de Stichting Auspiciën innovaties in de communicatiebranche stimuleren. Dit doet de Stichting in combinatie met maatschappelijk relevante thema’s en onderwijsinitiatieven. Via de samenwerking met de VPRA bevordert de stichting de bewustwording van maatschappelijk ondernemen bij PR- en communicatiebureaus. De VPRA wil de branche inspireren om PR expertise in te zetten voor maatschappelijk relevante doelen en innovatie stimuleren. Beide organisaties willen bovendien de innovatiekracht en de inzet van jongeren stimuleren. Op zo'n manier wordt een basis gecreëerd voor vernieuwing in de branche. 


Het Dutch PR Event is op 2 juli aanstaande in Felix Meritis in de steigers in Amsterdam. Deelnemen? Kaarten voor deze bijeenkomst zijn te bestellen via www.vpra.nl/activiteiten/?item=105 

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer