« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 26-03-2015

Pluriforme vakjury buigt zich over PR cases

De jury van de Dutch PR Awards 2015 bestaat dit jaar uit Hans Koeleman (Directeur Corporate Communications KPN en voorzitter van de Dutch PR Awards jury), Paul Stamsnijder (oprichter en partner Reputatiegroep), Marjolein Meynen (hoofd afdeling communicatie Rijksmuseum Amsterdam), Ivar Nijhuis, (communicatieman van het Jaar 2014), Marco Aarnink (oprichter en vertrekkend ceo van Drukwerkdeal), Willem Overbosch (ceo Dutch Netwerk Group, MKB Servicedesk, De Zaak en ZZP Servicedesk), Rocco Mooij (hoofdredacteur Communicatie) en David Gribnau (oud-voorzitter VPRA). 

Op 2 juli schuiven als jurylid nog aan Anja D'Hondt (Managing Director van Duomedia in Brussel en board member van BPRCA, Belgisch Genootschap van Public Relations en Public Affairs Adviseurs) en indien mogelijk Johan van der Zanden (Directeur Communicatie ING). Felix Meritis zal dit jaar het decor zijn waar wordt gestreden.
 
Wim Broekman, voorzitter van de VPRA: "De jury is breed samengesteld om de vele facetten van het vakgebied PR goed uit de verf te laten komen en te beoordelen.  Inzendingen met stunts, media- en publiciteitsacties zijn meer dan welkom, maar met nadruk wordt ook gekeken naar inzendingen met  een stelselmatig en planmatige PR aanpak, waarbij begripsvorming, dialoog en omgeving centraal staan. De jury bepaalt, op basis van aangegeven voorkeur, de indeling van de categorieën. Naar verwachting worden er circa vijf categorieën bepaald. "
 
Felix Meritis
Het strijdtoneel en de prijsuitreiking zal dit jaar Felix (Meritis) in de steigers in Amsterdam zijn. Dit roemrijke culturele centrum uit de 18e eeuw is een tijd gesloten geweest en heel recentelijk aangekocht door een nieuwe investeerder (dezelfde als van de Nieuwe Liefde), die het begin 2016 drastisch gaat renoveren. Binnenkort is het gebouw met de imposante zalen opnieuw tijdelijk geopend voor bijeenkomsten en evenementen en kan men nog voor de laatste keer de grandeur van vroeger ervaren. Met hier een daar een afgebladderde muur, dat wel, maar ongelooflijk sfeervol. Een locatie met een verhaal.
Bureaus en opdrachtgevers kunnen inschrijven opwww.dutchprawards.nl. Kosten bedragen € 550,- per case. VPRA-leden en abonnees van Communicatie betalen € 350,-. De speciale MVO Award kost € 200,- per case.
 
Kaartverkoop
Ook is inmiddels de kaartverkoop gestart voor de case-presentaties en de prijsuitreiking. Kaarten voor de gehele dag (middagprogramma en diner) zijn te koop op www.dutchprawards.nl à € 185,=. Dit is voor elke eerste kaart, inclusief een abonnement van drie maanden op het blad Communicatie. Elke tweede en volgende kaart kost € 160,=.

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer