« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 02-03-2015

5 vragen aan partner Videonieuwsbericht

Wie zijn jullie?

Videonieuwsbericht is gespecialiseerd in de productie van nieuwsberichten op video. Wij werken voor bureaus die actief zijn in Public Relations, Corporate Communicatie en Public Affairs. Het verspreiden van een eigen nieuwsvideo verhoogt de attentiewaarde. De boodschap of het nieuws komt direct over en is authentiek. Redacties kunnen de video één op één overnemen op hun eigen medium of als basis gebruiken voor het maken van een eigen nieuwsitem.  Naast traditionele media kan een videonieuwsbericht ook verspreid worden via de eigen kanalen en sociale media platforms. Uit onderzoeken blijkt dat berichten op video vaker worden gedeeld dan geschreven nieuws. Sowieso scoort videocontent hoger in de zoekmachine resultaten.

 

Wat is jullie aanbod?

Het maken van een nieuwsitem op video is bij ons altijd maatwerk. Om snel en doeltreffend te werken, hebben wij twee basis formats. Het nieuwsbericht, een kort en bondig item dat direct de boodschap communiceert en de nieuwsreportage, met meer interviews, diepgang en achtergrondinformatie. Maar we doen meer... Ieder publiek heeft zijn eigen informatiebehoefte en elk mediakanaal zijn specifieke mogelijkheden. Daarom maken wij slimme deelmontages om zo een videonieuwsbericht af te stemmen op een specifieke doelgroep of medium. Om optimaal rendement te halen uit een videoproductie, bieden wij extra diensten. Van coaching en training tot aan distributie en hosting.

 

Welk speciaal voordeel bieden jullie de VPRA-leden?

De leden van VPRA krijgen bij Videonieuwsbericht een korting van 15% op de netto productie. Dit betekent exclusief out of pockets zoals; stockmateriaal, muzieklicenties en reis- en verblijfkosten.

 

Hoe kunnen de VPRA-leden hun korting krijgen?

De 15% korting wordt in overleg met de opdrachtgever afgerekend.

 

Quote van een klant: Mariska Kleiss, Marketing Manager HidashHi 

De samenwerking met Videonieuwsbericht heb ik als zeer prettig ervaren. Ze denken met je mee en geven uitgebreid advies. Ze zijn goed voorbereid. Hebben zich echt verdiept in de klant waardoor ze de juiste vragen kunnen stellen tijdens het interview. Daarbij stellen ze iedereen op zijn gemak waardoor het interview authentiek en goed overkomt. Flexibele en fijne manier van samenwerken zowel voor, tijdens als na de opname. Ook als het kort dag is en er verandert nog van alles, hun mantra blijft: “het gaat om nieuws en dat is altijd op het laatste moment”.

Reportage: De toekomst van online winkelen nu al mogelijk bij Oger: http://youtu.be/RFA3vGOoe-c

 

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer