« Terug naar het overzicht

Bureaunieuws 20-02-2015

Lubbers & De Jong organiseert een F5-sessie over online reputatiemanagement

Lubbers & De Jong organiseert op donderdag 26 februari een F5-sessie over online reputatiemanagement.

Een goede reputatie is essentieel voor het succes van een bedrijf. Maar reputatie is ook fragiel. Eén cabaretier kan een heel biermerk uit de markt duwen. Veel organisaties zien inmiddels in dat (online) reputatiemanagement een vast onderdeel hoort te zijn van hun communicatiestrategie.

Dat veel zich tegenwoordig online afspeelt, maakt het er niet makkelijker op. Hoe houd je, ook op het internet, de controle over je reputatie? Tijdens de F5-sessie geven drie sprekers hun kijk op de kwestie.

Als eerste plaatst Guido Berens, assistant professor aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit, online reputatiemanagement in een wetenschappelijk perspectief. Hoe open moet je als bedrijf zijn?

Vervolgens laat Joost Galema, Manager External Affairs van Vodafone, zien wat Vodafone’s visie op reputatiemanagement is. ‘Reputatie is een marathon: elke dag moeten we blijven werken aan onze geloofwaardigheid en erkenning door de buitenwereld.’

Als laatste vertelt oprichter en hoofdredacteur van De Correspondent Rob Wijnberg (www.decorrespondent.nl) over de beweegredenen achter dit vernieuwende journalistieke platform. De Correspondent wil het begrip ‘actualiteit’ herdefiniëren. Het trekt niet de aandacht, maar laat zien hoe de wereld werkt door context te geven.

Deelname is gratis, maar het aantal stoelen is beperkt.
Inschrijven: http://www.frankwatching.com/events/f5-sessie-online-reputatiemanagement/  

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer