« Terug naar het overzicht

VPRA Nieuws 08-09-2014

5 vragen aan partner Clipit

Wie zijn jullie?
Wij zijn Clipit online en social media monitoring. In 2001 ontstonden we vanuit de gedachte dat de meeste PR professionals en bureaus belangrijkere taken hebben dan de hele dag het internet afspeuren naar berichten over hun merk of klant. Maar je wilt ook niks missen. Daarom scannen wij dagelijks voor honderden organisaties en bureaus het complete internet. We leveren elk bericht realtime bij je af en sturen elke ochtend een samenvatting per e-mail.

Hoe doen we dat?
We zorgen ervoor dat je nooit iets mist en altijd als eerste op de hoogte bent. Dat doen we met een compleet bronnenbestand, van zeer lokaal tot internationaal, en met data analisten die zoekopdrachten voor je schrijven. Zo voorzien we je van hoge datakwaliteit en nemen je werk uit handen, zodat jij je kunt richten op het inhoudelijke verhaal richting je klant.

Wat kun jij daarmee?
Met Clipit anticipeer je dus snel op online berichtgeving. Je volgt de eerste plaatsingen en reacties rond je persuiting van minuut tot minuut. Ook de effectmeting achteraf is heel gemakkelijk. Cijfers rond volume, bereik, plaatsingen en invloedrijke auteurs staan voor je klaar in een Portal. Ook de PR-waarde wordt voor elk bericht automatisch berekend. Je hebt dus heel snel inzicht in de online reputatie van je klant en het effect van je PR.

Zo zorgen we elke dag voor jouw complete mediaoverzicht bij de koffie.

PS: Vanaf september voorzien we je naast online berichten uit Nederlandse en internationale media, ook van berichten uit printmedia, radio en tv. Je ontvangt de melding van je plaatsing en een samenvatting. Wil je het hele printartikel lezen? Dan pas ga je auteursrechten betalen. Een voordelige printoplossing dus!

Wat is jullie aanbod?
Twee maanden gratis en vrijblijvend monitoring met Clipit proberen.

Welk speciaal voordeel bieden jullie de VPRA-leden?
VPRA-leden mogen twee maanden gratis én vrijblijvend ervaren hoe handig het mediaoverzicht van Clipit werkt. Volg eens een campagne van een klant of monitor een merknaam om de meerwaarde van de tool te ervaren. Je mag met vijf zoekopdrachten monitoren, dus probeer vooral de verschillende toepassingen!

Hoe kunnen de VPRA-leden hun korting krijgen?
Stuur een mail naar redactie@clipit.nl of bel naar 024 8000 704 en vermeld even dat je lid bent van de VPRA en Clipit graag gratis wil proberen. Dan starten we een proefaccount voor je op! Je kunt gebruik maken van dit aanbod op een moment dat het jou uitkomt.

Quote van een lid die al gebruik maakt van jullie dienst, wat jullie zo’n geschikte leverancier maakt.
Wesley van den Berg, projectmedewerker Bijl PR

“Wat wordt er over onze klanten in de media geschreven? Wat is het resultaat van onze pr-acties voor klanten? Wie praat er over onze klanten? Waar praten ze over ze? En is het dan positief, negatief of neutraal? Onder het genot van, op z’n Rotterdams gezegd, ‘een bakkie pleur’ worden wij dankzij de monitoring tools van Clipit hiervan op de hoogte gebracht.

Communiceren begint met het luisteren naar de wensen en behoeften van je klant. En dat doet Clipit. Een organisatie die 24/7 voor je klaarstaat. Wat levert het ons op? Goede input om onze klanten te adviseren en een positief sentiment!”

Meer ervaringen van Clipit gebruikers lees je op http://www.clipit.nl/over-ons/onze-fans/

[sharethis]

Activiteiten

  • 01-11-2017

    Train je adviesvaardigheden (20 september, 11 oktober en 1 november) - volgeboekt!

    Lees meer