Corporate/reputatie/strategie

  • Bijl PR – KWF Kankerbestrijding – Wetenschap Dichtbij
  • Bex*communicatie – Crisiscommunicatie (winnaar)
  • De Issuemakers – Mijn bieb moet blijven!

Maatschappelijke cases

  • Bijl PR – Randstad JEUGD OP ZOEK in beeld (winnaar)
  • Bex*communicatie – Co-creatie als firestarter voor conversatie
  • De Issuemakers –De Week van de Mediawijsheid 2014

Business to Consumer

  • Progress Communications – Windows XP
  • Coopr – Welke bijnaam heeft jouw auto?
  • Leene Communicatie– Nuon Club Competitie (winnaar)

Business to Business

  • Coebergh PR – De Amersfoortse – Doorgaan.nl
  • LVB Networks – Foodbrigade (winnaar) 

MVO Award 

  • Brand! Communicatie – Changing Perspectives (begripsvormingscampagne om Parkinsonpatiënten en mensen uit de zorg te laten kennismaken met de kracht van dans.) (winnaar) 
  • Mediaxplain – Fairwork (campagne op sociaal actieven gericht tegen arbeidsuitbuiting)
  • Skipintro – Koffiehuis Amsterdam (campagne 1/100.000ste van je huis voor een huis als bijdrage voor onderdak aan dak- en thuislozen)
  • Urban Solutions – Change Lab (activeren van jong talent voor sociale innovaties in Amersfoort)