Het was even stil, maar goed nieuws: deze zomer kun je jouw cases weer nomineren voor de Dutch PR Awards. Inzending sluit 15 oktober 2016. Je kunt cases van 2015 – 2016 insturen, dus denk vast na met welke ‘winnende’ case jij je gaat aanmelden.

De feestelijke uitreiking vindt eind januari plaats en het wordt een evenement dat je niet wilt missen. ’s Middags is er alle gelegenheid om met vakgenoten te luisteren naar en in gesprek te gaan met inspirerende sprekers over het communicatievak en laten we je kennismaken met de meest aansprekende PR-cases. ’s Avonds volgt de ontknoping tijdens het diner. Meer informatie rondom de Dutch PR Awards en inschrijven volgt spoedig.

Over de Dutch PR Awards

De Dutch PR Awards zijn de vakprijzen voor de PR- en communicatiebranche. De prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan PR-cases die in hun categorie het beste bewezen resultaat hebben bereikt. De Dutch PR Awards is een initiatief van de VPRA, in samenwerking met de Adfo Groep, uitgever van Adformatie en het vakblad Communicatie.

Aan de Dutch PR Awards is dit jaar een extra categorie toegevoegd, de MVO-Awards. De winnaar van deze award ontvangt 25.000 euro om het plan te realiseren.

Met 46 inzendingen zijn de inschrijvingen voor de Dutch PR Awards een groot succes. In totaal dingen zeven cases mee naar de speciale MVO Award ter waarde van 25.000 euro, de overige 39 cases worden door de jury gecategoriseerd. Op 5 juni worden de genomineerden bekend gemaakt.

 

140515_144513_01140515_163220_01140515_191907_01140515_193157_01