De onderstaande bureaus hebben het kwaliteitskeurmerk van de VPRA behaald en zijn daarmee VPRA Certified:

« Terug naar het overzicht

Sterk Werk Communicatie & Content Marketing

www.sterkwerk.nl.

Sinds 1992 is Sterk Werk actief in corporate communicatie, content marketing, PR en crisiscommunicatie. Opdrachtgevers zitten in de zakelijke en financiële dienstverlening (consultancy, finance, verzekeraars), zorg, ICT, overheid, onderwijs, retail en brancheverenigingen. Een team gedreven communicatieprofessionals houdt zich bezig met:

  • (Her)Positioneringstrajecten en strategisch communicatieadvies
  • PR en Content Marketing. Van concept tot uitvoering.
  • Crisiscommunicatie en issuecommunicatie. Van voorbereiding tot acute hulp.
  • Sterk Werk Communicatie Academy: Trainingen, masterclasses, kennissessies - de Sterk Werk Mediatraining, samen met oud journalist Wouter Kurpershoek, wordt door deelnemers gemiddeld gewaardeerd met een 8,3.

Sterk Werk. Direct. Relevant. Resultaat.

Direct - met gespecialiseerde klantenteams, altijd bereikbaar en als kritisch sparringpartner. Op z'n Rotterdams.

Relevant - met relevante content, inhoudelijk ijzersterk en gericht op het realiseren van de organisatiedoelstellingen van onze klanten.

Resultaat - met oog voor duurzaam resultaat. Resultaat dat telt.

Sterk Werk meet dit resultaat met Monalyse. Deze handige online tool monitort en analyseert zowel print, online als radio en televisie, zodat organisaties doelgericht kunnen communiceren.

Monitor - Monalyse monitort en verzamelt al het relevante nieuws en social media buzz.voor opdrachtgevers zodat zij weten hoeveel impact berichtgeving op hun merk of organisatie heeft.

Analyse - Analyses zorgen voor waardevolle informatie voor opdrachtgevers zodat zij inzicht en overzicht krijgen in de resultaten van campagnes. Zij weten of doelen zijn behaald en zij bouwen kennis op.

Engage - Monalyse Engage geeft de mogelijkheid om in gesprek te gaan met doelgroepen, influencers en journalisten.

Monalyse is de dagelijkse informatiebron voor organisaties. Het laat precies zien waar en hoe over merken wordt gesproken en informeert over de laatste trends in de branches van haar klanten.



[sharethis]